Завідуюча кабінетом – Литвинова Ольга Миколаївна, к.м.н., лікар-педіатр, II категорія.
Кабінет «Діагностично-лікувального профілю та профілактичного спостереження дітей з денним стаціонаром» на базі відділення медичних проблем здорової дитини та преморбідних станів,розрахований на 3 ліжка.
Список лікарів кабінету:
- Скобенко Олена Василівна – лікар-невролог дитячий, к.м.н, вища категорія;
- Кобиш Олена Михайлівна – лікар функціональної діагностики, II категорія.
- Клименко Олена Пилипівна – к.м.н., лікар функціональної діагностики.
- Кравченко Олена Миколаївна – медична сестра, вища категорія.
- Гетманець Тетяна Юхимівна – молодша медична сестра.
Основні напрямки роботи Кабінету:
- Обстеження дітей відповідно до наукових досліджень:
- Розробка комплексних критеріїв оцінки і системи моніторингу здоров’я;
- Вивчення особливостей адаптаційно-резервних можливостей дитячого організму до дії екологічних, соціальних, біологічних чинників зовнішнього середовища та створення на цій основі прогностичних алгоритмів і схем ранньої, диференційованої профілактики знижених функціональних резервів дитячого організму на етапі донозологічних станів;
- Розробка нормативів основних систем організму як на популяційному, так і на індивідуальному рівні;
- Дослідження адаптаційних можливостей дитини з урахуванням індивідуально-типологічних характеристик дитини в процесі її розвитку.
- Обстеження, лікування та спостереження дітей різних вікових груп, захворювання яких не потребує лікування у стаціонарі:
- Оцінка фізичного, психічного та мовленєвого розвитку, його гармонійності; оцінка біологічного віку;
- Оцінка до- і поствакцинального статусу;
- Оцінка адаптаційно-резервних можливостей організму;
- Оцінка спроможності дитини до систематичних занять різними видами спорту;
- Лікування та реабілітація (амбулаторно та в умовах денного стаціонару) дітей різного віку з патологією нервової, дихальної, травної системи та опорно-рухового апарату у випадках утруднених для діагностики та при відсутності показань до госпіталізації.;
- Медико-інформаційний супровід здорової та хворої дитини від народження до 18 років;
- Тестування готовності до початку навчання у школі, відвідування дитячого дошкільного закладу;
- Лабораторні панелі дослідження (клінічні, біохімічні, бактеріологічні, імунологічні, гормональні, тощо);.
- Функціональні методи дослідження;
- Проведення проб з навантаженням для виявлення ранніх порушень стану різних органів та систем.
- Функціональні методи дослідження:
- УЗД органів черевної порожнини, малого тазу, щитовидної та вилочкової залоз, нейросонографія, ЕХО КГ; проведення оцінки функціонального стану моторики біліарної системи та шлунку з навантажувальними пробами;
- Ультразвукове триплексне дослідження функції ендотелію;
- Транскраніальна допплерографія судин голови та шиї;
- ЕКГ у спокою та після навантаження;
- Кардіоінтервалографія, спектральний аналіз ритму серця;
- Реоенцефалографія;
- Електроенцефалографія;
- Добове (холтерівське) моніторування ЕКГ, ЧСС та АТ;
- Спірографія, проведення дихальних навантажувальних проб;
- Інфрачервона аурикулярна термометрія;
- Антропометричні дослідження.