Кабінет «Діагностично-лікувального профілю та профілактичного спостереження дітей з денним стаціонаром»

Завідуюча кабінетом – Литвинова Ольга Миколаївна, к.м.н., лікар-педіатр, II категорія.


 Кабінет «Діагностично-лікувального профілю та профілактичного спостереження дітей з денним стаціонаром» на базі відділення медичних проблем здорової дитини та преморбідних станів,розрахований на 3 ліжка.

Список лікарів кабінету:

  1. Скобенко Олена Василівна – лікар-невролог дитячий, к.м.н, вища категорія;
  2. Кобиш Олена Михайлівна – лікар функціональної діагностики, II категорія.
  3. Клименко Олена Пилипівна – к.м.н., лікар функціональної діагностики.
  4. Кравченко Олена Миколаївна – медична сестра, вища категорія.
  5. Гетманець Тетяна Юхимівна – молодша медична сестра.

Основні напрямки роботи Кабінету:

  1. Обстеження дітей відповідно до наукових досліджень:
    • Розробка комплексних критеріїв оцінки і системи моніторингу здоров’я;
    • Вивчення особливостей адаптаційно-резервних можливостей дитячого організму до дії екологічних, соціальних, біологічних чинників зовнішнього середовища та створення на цій основі прогностичних алгоритмів і схем ранньої, диференційованої профілактики знижених функціональних резервів дитячого організму на етапі донозологічних станів;
    • Розробка нормативів основних систем організму як на популяційному, так і на індивідуальному рівні;
    • Дослідження адаптаційних можливостей дитини з урахуванням індивідуально-типологічних характеристик дитини в процесі її розвитку.
  2. Обстеження, лікування та спостереження дітей різних вікових груп, захворювання яких не потребує лікування у стаціонарі:
    • Оцінка фізичного, психічного та мовленєвого розвитку, його гармонійності; оцінка біологічного віку;
    • Оцінка до- і поствакцинального статусу;
    • Оцінка адаптаційно-резервних можливостей організму;
    • Оцінка спроможності дитини до систематичних занять різними видами спорту;
    • Лікування та реабілітація (амбулаторно та в умовах денного стаціонару) дітей різного віку з патологією нервової, дихальної, травної системи та опорно-рухового апарату у випадках утруднених для діагностики та при відсутності показань до госпіталізації.;
    • Медико-інформаційний супровід здорової та хворої дитини від народження до 18 років;
    • Тестування готовності до початку навчання у школі, відвідування дитячого дошкільного закладу;
    • Лабораторні панелі дослідження (клінічні, біохімічні, бактеріологічні, імунологічні, гормональні, тощо);.
    • Функціональні методи дослідження;
    • Проведення проб з навантаженням для виявлення ранніх порушень стану різних органів та систем.
  3. Функціональні методи дослідження:
  • УЗД органів черевної порожнини, малого тазу, щитовидної та вилочкової залоз, нейросонографія, ЕХО КГ; проведення оцінки функціонального стану моторики біліарної системи та шлунку з навантажувальними пробами;
  • Ультразвукове триплексне дослідження функції ендотелію;
  • Транскраніальна допплерографія судин голови та шиї;
  • ЕКГ у спокою та після навантаження;
  • Кардіоінтервалографія, спектральний аналіз ритму серця;
  • Реоенцефалографія;
  • Електроенцефалографія;
  • Добове (холтерівське) моніторування ЕКГ, ЧСС та АТ;
  • Спірографія, проведення дихальних навантажувальних проб;
  • Інфрачервона аурикулярна термометрія;
  • Антропометричні дослідження.